19 Şubat 2009 Perşembe

Blog Dünyası Yeni Bir Blogger Kazandı ...

Selamlar !
Bu benim ilk blogum...Ve açıkcası, her ne kadar da burada bir blog oluşturmuş olsamda bir blog insanı değilim .... ama ...sanırım diğer blogcular arasına bir çömez olarak katılma vaktim geldi ...Zamanında çok demişimdir "Asla benim bir blogum olamaz, ne işim var böyle yerlerde" diye...ama ne zaman büyük konuştuysam başıma gelmiştir! ,şekilde görüldüğü üzere! ama bu blog'daki asıl amacım sizlerle ,yazılarımdan çok, karakalem çizimlerimi ve bu konuda sunduğum hizmeti,iddialı olmasamda fotoğraflarım gibi diğer çeşitli çalışmalarımı paylaşmak ...

Ben karakalem üzerine çalışmalar yapıyorum...Ve hayatımın şu anki aşamasında "portreler" üzerine yoğunlaştım ...İlk başta bu portreler kendi isteğim hevesim üzerine sevdiğim tanıdığım insanların fotoğraflarından çiziliyordu fakat bir süre sonra arkadaşlarımdan ve onların çevrelerinden çeşitli talepler almaya başladım, ve çizimlerimi artık başkalarının talepleri üzerine gerçekleştirmeye başladım..

Arkadaşlar ....İster kendiniz için ister sevdiğinize hoş ve sıradışı bir armağan olarak vermek üzere, ben ; sizlerin, ailenizin, dostlarınızın, kedinizin, köpeğinizin,farenizin ( !)... kısacası sevdiğiniz varlıkların KARAKALEM PORTRELERİNİ ÇİZMEK için burdayım!

Haberleşelim ;)

Hiç yorum yok: