19 Şubat 2009 Perşembe

SİPARİŞ ...

Eveeet, velhasıl kelaam, inelim şimdi konunun derinliklerine ....

  • Çizimler kağıt boyutlarına (A3 ve A4) göre ücretlendiriliyor ve şuan için SADECE karakalem kullanılarak yapılıyor; renkli kuru boya , pastel veya sulu boya vs, yok (efekt olarak kuru boya eklenebilir ama portrenin tamamına kullanılmıyor)...
  • Bana, çizmemi istediğiniz kişinin ; ÇOK NET, YÜKSEK ÇÖZÜNÜRLÜKTE olan renkli , 1 veya tercihen bir kaç tane fotoğrafını yollamanızı istiyorum (mümkünse siyah-beyaz foto OLMASIN çünkü ışık oyunlarını renkli bir fotoğrafta daha iyi yakalayabiliyorum). 1'den fazla fotoğraf yollamanız tercihimdir, ben de ona göre uygun ve çizilebilir olanlardan eleme yapayım ve size kendi seçeneklerimi sunabilirim.
  • Çerçeve vb aksesuvarlar dahil değildir ; sizler sade ve temiz bir şekilde resmi silindir tüp içerisinde ambalajlanmış halde teslim alacaksınız.
  • Full time çalıştığımdan dolayı resimlerin çizimi 1,5 ay ile 2 ay arasında tamamlanmaktadır, bazen bu süre uzayabilir. Lütfen siparişlerinizi bu süreyi göz önünde bulundurarak verin.Ayrıca ÖNEMLİ bir nokta : resimlerin yapımı uzun ve zahmetli olduğundan bir resim bitmeden başka bir sipariş'e başlayamıyorum. Eğer sipariş verdiğiniz anda başka bir resim üzerinde çalışıyorsam ozaman sadece siparişinizi alırım fakat henüz resime başlayamam. İlk talep edenin önceliği vardır bu durumda maalesef, o yüzden siparişlerinizde elinizi çabuk tutun! :)
  • Önemli : çalışmalarım genelde "gövde" ağırlıklı değildir...Yani "kafa" veya"kafa + büst" çiziliyor .Fakat eğer tam gövde çalışması istiyorsanız ücretlerde artış sözkonusudur. Bu konu hakkındaki detaylar için benimle e-mail yoluyla irtibata geçebilirsiniz.
  • Sipariş alındıktan ve komisyon ücretinin yatırılmasından sonra resime başlıyorum. Resim tamamlandıktan sonra ise ücretin geri kalan kısmını yatırıyorsunuz ve resmi teslim alıyorsunuz.
  • Kargo gönderim ücreti TÜRKİYE sınırları içersinde bana aittir.

NOT : Portredeki insan/varlık sayısı 1'den fazla olacağı zaman ücretlere ekleme yapılır.

Hiç yorum yok: