27 Mart 2009 Cuma

Sultanahmet Ve Yerebatan Sarnıcından Bi Kaç Poz...

Dün Sultanahmet'te Bahreyn'den okul arkadaşımla buluşacaktım. Tazeen, California'daki Stanford Universitesinde MBA öğrenimini gördüğü fakültenin düzenlediği eğitim kapsamındaki bir gezi için 35 kişilik bir grupla Türkiyeye gelmişti ....Ben biraz erken vardım ve Sultanahmetteki çok hoşuma giden yerlerden en azından bir tanesini tek başıma gezme şansım olsun diyerekten tramvaydan indiğim yere yakın olan Yerebatan Sarnıcına daldım. İkinci gidişimdi ve yine giderim ; kasvetli ortamları sevmediğim halde oranın karanlık havası cezbediyor beni nedense, ...En son gidişimde fotoğraf çekememiştim doğru dürüst ve bu sefer kısacık vakitte bi kaç poz yakalamayı başardım ... Sultanahmet'ten yakalayabildiğim pozlarla birlikte aşağıda harmanladım :) ....


2 yorum:

joo dedi ki...

Lovely photos of Istanbul:)

cimcime dedi ki...

güzel sanatları işleyen ellere karşı müthiş bir hayranlık duygusu beslerim. sevinirim bir eserin güzelliğini seyrederken; sanki ben var etmişcesine, heyecan duyarım.

blogunuzla tesadüfen karşılaştım ve çalışmalarınızı büyük bir beğeni ile seyrettim. seyrimin karşılığını ödeyemem ama küçücük bir jestimi de ihmal edemem.

blogumda tanıtımınız için iki sayfa ayırdım, tebrik ediyorum.