17 Mart 2009 Salı

Yeni Çalışmama Başlıyorum!

Wuuuu huuuu! Yeni bir çizim siparişine başladım! Bu sefer çizdiğim şahış diğerlerinden epey farklı :D Hav hav familyasından :D Bu çizim beni gerçekten çok zorlayacak gibi, daha önceden bir hayvan çizimim olmuştu ama onun kalitesiyle uzaktan yakından alakası olmayan bir resim çizmem gerek, çok daha detaylı ve fotoğrafa yakın bir çizim bekleniyor ... Üstelik bu resim müşterim için çok büyük önem taşıyor ; Müşterimin adı Melissa, "Brianna" adlı resimdeki kızın annesi, ve çizeceğim köpek de onun kayınvalidesinin (Darlene) 2008 senesinde ölen köpeği olucak :( Ona hediye edilecek ...Köpeğimizin adı King Gus...Ailecek herkesin gözbebeği olan bir köpek olduğundan herkesin hatıralarında kalan bir aile ferdi gibi görülüyor. Melissa Gus'ın (ismi Augustus Ceasar'dan geliyormuş) hayat hikayesini yolladı bana dün...Çok yumuşak, ama kocaman, sempatik ve ara sıra yaramazlık yapan ama duygusal olan bir köpekmiş...Hep Darlene'in yanında uyurmuş...Gus büyük son için uyutulurken de bu sefer Darlene onun yanında onu tutuyormuş...
Umarım bu insanlar için bu kadar önem taşıyan bir görev de hayal kırıklığına uğratmam kimseyi...Şükürler olsun ki bu resmin teslim tarihine daha çooook var, bir Christmas hediyesi olarak istendiği için Aralığa kadar vaktim var yani...
O yüzden resim sipariş edecekler varsa aranızdan bana sipariş verebilirsiniz arkadaşlar ;) Hiç bir engelim yoktur çizmeye, ki zaten tek engelim zamandır ....
İşte Gus'ımız ...


Hiç yorum yok: